poniedziałek, 2 kwietnia 2012

tak na początek.

Hi!

Od czego by tu zacząć...założyłam nowego bloga ponieważ stwierdziłam że większa satysfakcja z osiągania sporych wyników typu ilość wyświetleń będzie gdy żaden z moich znajomych nie będzie na niego wchodził ani nie będzie go znał.
weheartit.com

Pragnę zacząć wszystko od początku, od podstaw. Dla tego nie będę udostępniać tu linków do moich starych blogów tak jak to robiłam wcześniej. Ten blog nie będzie kontynuacją poprzednich. Będzie odrębny i powstający od zera.

Już teraz ostrzegam że nie piszę 50 notek miesięcznie jak kiedyś, teraz piszę jakieś 5/6 notek na miesiąc i tak raczej już będzie. Nie wiem co tu jeszcze napisać. Nie będę się tu raczej wyżalać chociaż kto wie...często mam tak że napiszę długą notkę o tym jak się czuję ale po pewnym czasie ją usuwam bo stwierdzam że takie notki nie mają sensu.

To chyba tyle co chciałam dziś powiedzieć, żegnam i do kiedyś tam ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz dziękuję. Lecz tylko te które uznam za stosowne zostaną opublikowane.

Dziękuję za poświęcony czas ;**