środa, 4 kwietnia 2012

kuracja dla włosów!

Witam!

Niedawno postanowiłam zapuścić włosy mniej więcej do pępka ale niestety nie są one w idealnym stanie. Zainspirowana koleżanką postanowiłam o nie zadbać w całkiem inny sposób niż to robiłam do tej pory. Metody naturalne, może nie do końca sama natura ale na pewno bardziej naturalne niż te wszystkie szampony reklamowane w telewizji.

Na początek postanowiłam kupić nowy szampon do włosów. Dowiedziałam się że te dla dzieci są najmniej szkodliwe i zawierają najmniej sztucznych składników tak więc zdecydowałam się go kupić. Do tego dokupiłam odżywkę do włosów z Isana, wiem że nie jest to najlepsza firma ale tu chodzi bardziej o ochronę włosów przed innym szamponem którego będę używać raz na 4 dni. Mam tak troszeczkę przetłuszczające się włosy i stosuję Head & Shoulders do włosów przetłuszczających się. Nie mogę go używać codziennie ponieważ bardzo wysusza mi włosy które później się plączą i kołtunią.

W planach mam też zamiar bardziej wgłębić się w tajniki pielęgnacji włosów słyszałam o jakiejś kuracji drożdżowej itp. Ale o tym to muszę na razie poczytać.

Zostawiam was z dawką zdjęć włosów o których marzę i lecę. Bay! ;*

muszę takie mieć!


10 komentarzy:

  1. o, fajnie- powrót w wielkim stylu;) życzę ci dużo wejść, komentarzy i obserwatorów, ale pamiętaj że samo to się nie zrobi :>

    OdpowiedzUsuń
  2. wiem, wiem muszę wziąć się do roboty ;D nie będę liczyła na jakiś cud :)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam kiedyś takie *.* ale jak idiotka ściełam -,-'
    dziękuję *__*

    OdpowiedzUsuń
  4. czemu masz wyłaczony profil? :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ponieważ na tym koncie mam też inny blog który znają moi znajomi, a nie chciałam aby znaleźli ten...więc go całkowicie ukryłam a pod komentarzami na blogach innych daje link na tego bloga ;D

      Usuń
  5. Ładne są te włosy na zdjęciu też chce takie.
    Wesołych świąt.
    Mogłabyś kliknąć w baner LIMONKOWY SZYK u mnie na blogu po prawej stronie.?
    Obs.?

    OdpowiedzUsuń
  6. kochana, wejdz w pulpit nawigacyjny/edytuj profil i tam prawie na samej górze jest "wybierz blogi, które chcesz wyswietlić" i tam możesz odznaczyć i wtedy zapisujesz i gotowe, bd ci o wiele łatwiej komentować ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za radę i znam tą opcję ale wolę być całkowicie ukryta...wiesz bo jeżeli ja komentowałam im blogi to mają dostęp na mój profil i znaleźliby tego bloga a tak to jestem w 100% pewna że nikt go nie znajdzie ;D

      Usuń
  7. Włosy świetne,też bym takie chciała ;)
    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych ;))

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Lecz tylko te które uznam za stosowne zostaną opublikowane.

Dziękuję za poświęcony czas ;**