sobota, 7 kwietnia 2012

smacznego jajka i mokrego śmingusa!

Hi.

Na początku pragnę wam złożyć gorące życzenia wielkanocne, dużo szczęścia, pogody ducha ogólnie zajebistych świąt i mega mokrego śmingusa dingusa ;D

Skoro temat świąt już za nami chciałam nawiązać do swojej ostatniej notki o włosach. Tak więc po stosowaniu szamponu dla dzieci( Baby dream) i odżywki z Issana moje włosy są o niebo lepsze. Do upragnionego efektu brakuje mi 10 cm...boże jak długo można czekać!

Ach i poczytałam o tej miksturze drożdżowej i z tego co wyczytałam to wyskakują po niej pryszcze, masa pryszczy trudnych do ich pozbycia się. Tak więc wolę nawet nie próbować. Muszę wyszperać coś innego...ech niech te włosy rosną szybciej, no!

Zastanawiam się nad tym w jaki sposób tworzyć tego bloga, czy wypisywać refleksje i moje odczucia czy tylko takie rzeczy pogodne i miłe, gdy ostatnio na innym blogu pisałam o tym co czuje animki mnie atakowały że na blogu nie powinno się 'użalać' tylko pisać jakieś funny i sweet notki. Nie jestem słodka nie mam ochoty pisać tylko o tym ale też nie wiem czy mam tu pisać o swoich uczuciach i swoje refleksje...no nic nad tym się jeszcze zastanowię.





Do następnego  :)

2 komentarze:

  1. niektórzy kiedyś mówili na mnie ruda ^^
    był u cb króliczek wielkanocny? :3

    www.zyczeniawielkanocne.yoyo.pl/zyczenia.swf :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. był, był i przyniósł mi słodycze ;D ach jak ja kocham czekoladę! ;)

      Usuń

Za każdy komentarz dziękuję. Lecz tylko te które uznam za stosowne zostaną opublikowane.

Dziękuję za poświęcony czas ;**