wtorek, 28 sierpnia 2012

maseczka drożdżowa!

Witam!

Dziś postanowiłam spróbować czegoś nowego, używam już drożdży do włosów w wersji pitnej teraz postanowiłam spróbować wersji maseczki na twarz.

Wiele osób ją poleca więc stwierdziłam a co mi tam! Użyłam przepisu zawartego na tej stronie: click. wersja podstawowa.
Gdy maska była na twarzy po 10min. zaczęła się troszkę łuszczyć, ale nie było źle ja ją zmyłam po jakiś 17/18min.

Efekt: Jestem bardzo zadowolona skóra jest bardzo gładka postanowiłam że będę ją robić dwa razy w tyg...zobaczymy efekty mam nadzieję że będą zadowalające ;D Podobno po dłuższym stosowaniu całkowicie likwiduje trądzik. Pożyjemy, zobaczymy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz dziękuję. Lecz tylko te które uznam za stosowne zostaną opublikowane.

Dziękuję za poświęcony czas ;**