sobota, 19 maja 2012

przegląd lakierów do paznokci!

Witam!

Ten post był zaplanowany już dawno ale dopiero dziś zebrałam się aby to napisać. A więc od pewnego czasu mam manię kupowania lakierów do paznokci w skutku czego do mojej wtedy baaardzo małej kolekcji doszło 10 nowych lakierów.

proszę wybaczcie tą jakość...
Zdjęcie nie jest aktualne doszły jeszcze dwa ale to wkleję fotkę nieco niżej.

Może opiszę każdy...:
1. CLASSICS MINI- kolor 190: kupiłam go ze względu na komunię brata, kolor ma ładny ale jest bardzo rzadki i aby uzyskać odpowiedni odcień musiałabym zrobić coś z 5 warstw, dlatego go odłożyłam i rzaczej nie kupię już lakieru tej serii.- CENA 4,50zł
2. GOLDEN ROSE- Pretty Color- kolor 175: ten lakier też kupiony na komunię brata ale dla mamy, jest fantastyczny, śliczny kolor a do tego już po pierwszej warstwie wygląda oszałamiająco jednak dla lepszego efektu zawsze należy użyć 2 warstwy, czy odpryskuje nie wiem mama miała go jeden dzień , SZYBKO SCHNIE!- CENA 4,50zł- z chęcią kupię jeszcze raz!
3. ESSENCE- Colour&Go- kolor 43 "Where is the party?": jest on bardzo "efekciarski" w zależności od kąta widzenia ma inny kolor raz ciemny zieleń taki jak mają pawie na piórach, a raz fiolet...kocham ten lakier jest śliczny!-CENA 5,50zł- z chęcią kupię jeszcze raz!
4. INGLOT- kolory 040, 953, 319: stare lakiery...kiedyś myślałam skoro znana firma to jest lepszy byłam w błędzie, były gumowe i odchodziły...nie lubię ich ale te kolory czasem skłaniają mnie do użytku.- CENA nie pamiętam ale chyba coś około 16zł
5. CATRICE- Ulti Mate Nudes- kolor 030 My Cafe Au Lait At Notre-Dame: pisałam o nim wcześniej: click- CENA 9,90zł PŁASKI PĘDZELEK cudowny!
6. CATRICE- kolor 840 Genius In The Bottle: bardzo fajny lakier dobrze się trzyma, chociaż ja mam skłonność do szybkiego zmywania więc nie wiem ile dokładnie wytrzyma miałam go 2 dni i był świetny.- CENA 9,90zł- z chęcią kupię jeszcze raz! PŁASKI PĘDZELEK cudowny!
7. H&M- kolor Metallic Blue, Yellow, Pink, Purple: nie lubię ich dostałam je kiedyś od mamy nawet nie wiem czy użyłam je wszystkie. nie znam ich.
8. ORIFLAME- nie są podane szczegółowe kolory ale dwa są czerwone jeden taki ostry drugi pastelowy a ostatni brąz: lubię je...nie mam do nich żadnych zastrzeżeń, brązowego nie miałam okazji wypróbować.- CENA zależna od katalogu ale ja kupiłam za 8,90zł- z chęcią kupię jeszcze raz!

A oto lakiery najnowsze których jeszcze nie miałam wykonując poprzednie zdjęcie:
Pierwszy firmy TOP FLEX jest do manicure więc nie jest maskujący, NIE ZOSTAWIA MAZ- blogerki polecają tą firmę teraz już wiem dlaczego jest cudowny pędzelek też jest cudy! jedno pociągnięcie zakrywa cały paznokieć ;D cena nie pamiętam kolor numer 52
Drugi lakierek firmy miss SELENE- kolor numer 109: nie lubię go, zostawia mazy jest mały i przez to cały czas mi się wywracał gdy go stawiałam na nodze itp. jest go za mało i już go prawie nie mam- CENA 3,50zł



No to na tyle o paznokciach do zobaczenia w następnej notce która nie wiadomo kiedy powstanie ;)

2 komentarze:

  1. świetne masz te lakiery;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Możliwe że nie adekwatne, jednak przeczytałam wszystko co możliwe na tym blogu i stwierdzam iż...
    Słońce nie ma czym się przejmować. Ludzie pozostają ludźmi. Tego nie zmienisz. Jednak prawdziwych przyjaciół masz zawsze przy sobie ! :*

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Lecz tylko te które uznam za stosowne zostaną opublikowane.

Dziękuję za poświęcony czas ;**