niedziela, 6 maja 2012

nadszedł koniec majowej laby...;(

Siemanko!

Słonko świeciło, ptaszki śpiewały, basen zaliczony- czyli weekend majowy totalnie udany! Tym bardziej że przez "chorobę był przedłużony o kolejne 4 dni(na początku). Spanie do południa też było więc mam nadzieję że jestem wystarczająco wyspana i wstanę jutro do szkoły.

Kilka słów o planach pielęgnacyjnych moich włosów na miesiąc maj:
Postanowiłam bardziej o nie zadbać, oprócz używania bezsilikonowego szamponu(Baby Dream), odżywki do włosów(Issana) i jedwabiu(Marion lub Artistle) postanowiłam kupić sobie:
♥ olej kokosowy
♥ i jeszcze jakiś olej najlepiej z pestek winogron
♥ pić skrzypokrzywę
Dodatkowo kupiłam sobie drewnianą szczotkę...nie elektryzuje i nie puszy włosów...ładnie je układa.
Tak więc zobaczę jak to będzie z tymi moimi włosami, ale jestem pewna że jeszcze o tym w najbliższym czasie napiszę.

Postanowiłam że wstawię tu jakieś moje zdjęcie niestety nie widać na nim w całej okazałości moich włosów ale zawsze coś, a więc oto ja:


Co by tu jeszcze, szczerze nie wiem co mam jeszcze pisać. Zazwyczaj notki kiedyś do mnie przychodziły gdy miałam inne blogi ale teraz nic do mnie nie chce przyjść. Muszę się wziąć w garść jutro szkoła we wtorek wolne(matury) i poszukiwanie butów do sukienki na komunię brata, życzcie mi powodzenia!

Dla umilenia czasu...Demi Lovato- Give Your Heart a Break TYLKO MI SIĘ TU NIE ZRAŻAĆ WYKONAWCĄ utwór naprawdę jest dobry, i ten tekst ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz dziękuję. Lecz tylko te które uznam za stosowne zostaną opublikowane.

Dziękuję za poświęcony czas ;**