niedziela, 22 lipca 2012

alone!

Hi!

Czasem mimo wszystko czuje się samotna tak jest dziś...
Gdy potrzebuje przyjaciół to ich nie ma....chyba tak naprawdę nikogo nie obchodzę, mam ochotę się wypłakać, to mam tylko poduszkę i miśka którego mam od najmłodszych lat, mam tego kurwa mać dość!
Mam dość bycia tym kim kurwa nie jestem! Nie jestem ani słodka, ani miła czasem mam ochotę komuś pierdolnąć, taką gigantyczną ochotę! Ale jednak z jakiejś pierdolonej przyczyny tego nie robię.

Mam wielu wrogów nie ukrywam tego gdy czasem usłyszę  że jeden z nich za moimi plecami mnie obraża lub wyśmiewa mam ochotę się obrócić i dać mu w pysk! Nie robię tego! Może dlatego że chcę pokazać wszystkim że jestem ponad to, ale właśnie przez to sama siebie pogrążam, niby jestem ponad tym ale inni mogą to odbierać jako pozwolenie że właśnie tak mogą mnie traktować a ja nic nie zrobię może powinnam się przeciwstawić ale nie potrafię...znam czasy kiedy byłam najprawdziwszą sobą.

Miałam to co chcę, pełno kumpli z którymi byłam niepokonana, ale to się zmieniło przez to popierdolone gimnazjum ono mnie zmieniło na dającą sobie obrabiać dupę idiotkę! Mam tego serdecznie dość! Czytajcie sobie, i myślcie o mnie dziwne rzeczy ale jak jestem wściekła właśnie taka jestem, nie chce być delikatna chce komuś czasem walnąć nie chcę być zawsze miła bo taka nigdy nie będę! Chcę wrócić do tego co było ale się nie da, chcę imprezować, mieć wszystko gdzieś i nie liczyć się z konsekwencjami! Ale tego nie zrobię, boję się że to by było złe mimo że w pewnym stopniu jestem zła...

Jestem zagubiona, tyle...;( Mam wszystkiego serdecznie kurwa dość!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz dziękuję. Lecz tylko te które uznam za stosowne zostaną opublikowane.

Dziękuję za poświęcony czas ;**